2:a semesterveckan lider mot sitt slut.

Ja men då var det bara en vecka kvar på semestern då och man kan ju inte klaga på vädret ivartfall. Ifjol hade jag 1 regnfri dag på 3 veckor, iår är det tvärtom, helt ok med regn på nätterna som det varit men dagarna har varit helt suverän.

Idag har Eloise o jag varit på långpromenad, kollade runt på alla möjliga platser. "Vilken resa" sa Eloise när vi kom hem, lite bilder vart det också.

     
Eloise sprang före!    Kollar utsikten!       Hittade en badplats!


Veckan som gått har varit späckad med bad, promenader, fiske(bara lite) och en pokerkväll i onsdags mm.

Eloise och jag var till Hassela på minisemester också, men hon undrade just vem som tagit bort snön från slalombacken när vi var uppe vid toppstugan, otrolig utsikt därifrån var det ivartfall.

                        
                       Vart är snön???

Var in på gatufesten i fredags med Eloise när Ann jobbade, vi tog tåget in och bussen hem, där gick vi runt i några timmar med Emma, Ida var också med ibland när hon inte tjusades med sin kille:)

             
Väntar på tåget till stan.    Emma, Eloise och Ida i stan.


Fotbolls VM är över och mina favoriter vann trots att jag trodde de skulle bli utslagna av tyskland, men men det var fler än jag som förlorade mot bläckfisken Paul, men GRATTIS Spanien!!! Och Paul med för den delen:)


Nä nu ska jag fortsätta mitt fredagsmys och ladda batterierna för ännu en semestervecka!!!


Puss o hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0