Semestern slut på alla plan!!!

Jaha då har man startat upp alla verksamheter efter semestern då.

Arbetar 10 dar irad nu, detsamma med jouren på räddningstjänsten och serierna är igång med både Stöde och Wiskan.

Det blev seger igår mot Nedansjö ivartfall för Stöde i fyran med klara 5-2, sämre gick det med Wiskan i onsdags, torsk med 5-1 mot Söråker, denna gång gjorde jag bara några inhopp som utespelare.

Det fina vädret verkar ha försvunnit samtidigt som min semester ivartfall så man grämer sig inte så mycket men det blir ju tråkigt att jobba eftersom det är ganska väderstyrt med mitt jobb på badet :)

Ska försöka blogga lite oftare framöver, jag lovar.

Föresten har Eloise varit iväg på lillsemester hon med farmor i 2 dar, nu är hon hos mormor idag eftersom både Ann o jag har långskift 4 dar i sträck, vi tackar för hjälpen.

Puss o kram alla och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0