Det var den dagen det, lite upp å ner kan man säga.

Dagen började i dur och slutade i dur, hoppas jag. men därimellan är det svart i moll.

Vi börjar i dur.

Eloise och jag sov nog till strax efter 8, vaknade när Natan gick till skolan typ. Vi mös lite och fikade sen ringde jag Terese och frågade om inte Eloise kunde vara där när jag skulle på plan och förbereda kvällens match, och det gick ju bra, tack Terese. Sen bestämde jag och Eloise att vi skulle ut och gå, solen sken ju, sagt och gjort, men det var ju halvstorm men sagt är sagt, det blev en sväng till Björns, tog en glass var där, gott. sen ner på jobbet och kolla läget, sen hem.

                                  
                      Eloise hade ivartfall det skönt i blåsten..

Vi åt lunch och taktikvilade, Eloise tjatade om att få åka till Alicia, men det fick väntaen stund det.
Vid 4 tiden åkte vi ner så hon fick äntligen träffa Alicia, men väl där blev hon blyg, men det löste sig.
Själv åkte jag ner på plan och dukade upp för match med allt vad det innebär.

Då börjar det vankas match och grabbarna är taggade till tusen, spänningen tätnar, det är trots allt Svartvik vi skall möta, med Carström som tränare, han har ju tränat Stöde han. 
              
Strömberg visar att han minsann kan stå på ett ben. 

Grabbarna laddar

     
Matchen startar och det är två laddade lag som deltar, men tyvärr för våran del finns även tre till som vill blanda sig i leken, de kallar sig domare, och här på bloggen kan jag vara lite mer öppen än annars.
Ärligt talat skyller jag ej, OBS, ej förlusten på dessa tre men jag tycker att de som ska vissla i pipan ska vara konsekvent och döma efter samma regelbok åt båda håll, jag menar, ger en sak kort ska samma förseelse ge kort åt det andra laget, eller har jag fel???
Vi åkte på två röda kort, det första efter 13 min och det tycker jag är direkt matchavgörande, dessutom fel.
Dessutom verkar han som gick andredomare på ena sidan ha fullt upp med att kolla på publik och bänk så han glömde kolla spelet, är det inte viktigt att kolla sådana saker som offside borde komma före????

Nog om det, förlust med 0-7 hemma, bara att bryta ihop i helgen, nya tag till veckan.

Dur igen då, kom hem en dam från kryssning nyss som verkade haft kul ivartfall, oj, nu sover hon:) Jobbigt att åka båt och förresten är jag nog inte den som livar upp stämningen här hemma heller, kanske imorrn.

Trots allt.

PUSS O KRAM!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0