Lugnet före stormen!!!

Idag har det inte hänt mycket av värde igentligen, men det kommer.

I morrse skjutsade jag iväg Eloise på dagis, Natan på skolan och Ann till bussen för att åka till Finland.
Själv tog jag det lugnt, diskade och så.

Eloise, Natan o jag åt middag ute idag, det blev E14 baren som gjorde vår middag.

Men nu har Eloise lagt sig och jag laddar för veckans höjdare vid pokerbordet nämligen Stödeopen som jag skrivit om tidigare i bloggen. Så nu loggar man in på 50-50 poker och laddar rejält, tror tillomed det blir någon pilsner ikväll eftersom både jag och Eloise är ledig imorgon.



Men imorgon finns det mer att skriva om, vi har hemmamatch mot Svartvik där förra tränaren i Stöde nu är tränare, dessutom så kanske jag får skriva om segern i Stödeopen, även bolagstippset vi har kan man skriva om, vinner Tyskland ikväll blir det vinnst även där, spännande eftersom det är jag och Patrik som t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0