Nu har man gjort helg!!!!!!!

Då var veckans sista arbetsdag över, hann dessutom med att göra ett fullt träningspass på fotbollen idag, mer om det senare.

Hade HLR utbildning på jobbet idag, det är obligatoriskt att ha det en gång om år för alla anställda på badenheten på komunen vilket jag tycker är bra, kan bli lite tjatigt i bland eftersom vi har det några gånger med räddningstjänsten också, men det är alltid bra med uppdatering.

 

Biberg och Backö deffar o blåser. Undrar vad som hände?


Efter det så var gräsmattan och ogräset arbetsuppgiften igen.

              
Det är lite gräs.                           och plattor med ogräs


Sen hämta Eloise på dagis, Ann jobbade till 20.00, hem o slappa lite bara efter att vi båda varit igång hela dan.
Eloise sa att hon skulle hjälpa mamma på jobbet när vi kom hem, jaja sa jag, men ringde Ann för att höra om det var OK, och det var det om hon var snäll, jaaaaaag skaaaa vaaaara sååååå snälll, sa hon och så blev det, vilket betydde att jag bara fick koncentrera mig på att träna för omväxling, KANON KUL.


Sist men inte sämst, jag provade ett nytt yrke ikväll, frisör!!!!!!! Ann ska ju iväg på kryssning med tjejligan imorgon så hon behövde toppa sig som hon sa, klipp 5 cm, men jag tyckte det var så lite så jag tog det dubbla :)
Hoppas hon blir nöjd.

                                       
Ser lite fundersam ut tycker jag, men det var hon som sa jag skulle göra det.


Puss o Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja inte blev det sämre än det var iallafall:)

Dom bästa frisörerna är ju de som gör som man säger, men de har väl inte kvällsöppet? Och så blev ju en siffra rätt (nr 5), inte illa det heller. Hur som helst blev jag nöjd!

Ps. Luggen fixade jag själv.Ds.

2010-06-02 @ 23:46:24
URL: http://gullvivann.blogg.se/
Postat av: Maria jarlestad

Du är verkligen en "allround" man - du Mats !

2010-06-03 @ 07:52:08
Postat av: Nadia

hahaha! =)

2010-06-03 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0