Var nåra dar sen nu!!!

Jag har helt enkelt inte haft någe sug att skriva på nåra dar. Men men det kommer väl tillbaka. Tror faktiskt det var Svartviksmatchen som tog musten ur mig, men nu har det vart ny omgång i fyran och det känns redan lite bättre.


Våran lilla surrprinsessa hjälpte mig att klippa gräset, jaja om det gick skulle hon surra ner det hur lätt som helst, det var i söndags på självaste nationaldagen det. När vi gjort detta så drog Ann och Eloise till Sundsvall för att hämta Natan medans jag drog på, GISSA, jodå, fotboll, damlaget mötte Sund, 1-3 tyvärr.



Eva o Annso funderar hur de ska vända matchen men lyckades inte denna gång tyvärr.



Krille och Karoliina efter matchen, sååg lite sleten ut efter att partat på natten.

Måndag var det match med Wiskan, förlust där med, 4-2 med mig i mål. Jaja nån tabbe blev det men vafaan, bara att bita ihop.

Tisdag och match med Stöde igen då, denna gång mot de vassa Sund som gått som en ångvält i fyran, men inte mot oss. Den 7:e målvakten som tillfrågades ställde sig, förresten erbjöd han sig för han hade streptokoker.
Anders Carlsson stog och gjorde det kanon.
Tyvärr blev det åter förlust efter att Sund avgjort på tilläggstid, 2-1.

Resten av veckan blir det fullt upp, jobb ons, tors, sen kliver jag på jouren på fredag.

Puss o hej alla glada läsare.

PS. Jag tycker fortfarande ni är dåliga på att kommentera bloggen. DS.

Kommentarer
Postat av: Linda

Surrprinsessa var rätta namnet det,jag frågade henne om hon inte fick ont i mun av att prata så mycket,nä varför då fråga hon,åsså gick munnen i samma svada igen :D hon är för go mosters jänta

2010-06-08 @ 23:38:43
Postat av: Ann

Ja du har väl haft en bloggsvacka, men nu är du på gång igen!

Tänk vilken blogg surrprinsessan skulle ha om hon kunde skriva, istället för att surra!

2010-06-09 @ 00:10:25
URL: http://gullvivann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0