90 minuters spel idag

Okey vi börjar från början.
Började jobbet 7 imorse, men vaknade 7.25, bara att rusa upp och åka iväg för Emma skaulle med bussen halv och hon var klar hon. Sen ringer Törnan och har målvaktsproblem i Wiskans match mot Essvik ikväll, klart man ställer upp. Så hela dan går man och laddar för det är grymt kul att spela fotboll och då spelar inte possitionen någon roll, målis eller bänk spelar ingen roll.


Jag, Ann och naturligtvis Eloise(hon är nog lika fotbollstokig som mig) åker upp tidigt eftersom Ann ska hjälpa till i kiosken, så det blir en bra laddning uppe på Wiskans IP.

Matchen igång, det är jag imålet längst bort.

Matchen går i gång och Essvik gör 2 snabba mål, en styrs in framför mig och ett närskott som jag inte hade en chans på, men sen tar vi över och hinner reducera innan paus.
I andra tar faktiskt domaren komandot till vår stora förvåning och avgör nog matchen tyvärr. Törnan är helt ren med målet och får en tryckare i ryggen när han ska lägga in bollen, domaren blåser för straff tror alla, MEN visar Törnan ostskivan för filmning, jaja.
Blom får också se skivan och det 2 ggr = utvisad, det lustiga var på den sista att Essvikaren sparkade Blom på tuberna, och det gör ont. Tyvärr fick jag släppa en boll till bakom mig, närskott igen som jag var på faktiskt.


Gott med kaffe efter match!!

Jaja jag är väl ganska nöjd med min egen insatts ivartfall, men nu börjar laddningen för morgondagens match med Stöde, då blir man lagledare igen, kul det med, dessutom ett nytt derby mot Matfors denna gång, men mer om det imorgon. Dessutom jobb, 7-15 imorgon, om jag kommer upp ur sängen. :)

Puss o hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0