Ännu en dag med jobb och Fotboll!!!

Jobb och fotboll blev det idag, är det så mycket annat man hinner med. Det är inte konstigt man blir sittandes framför denna burk till minst midnatt varje dag.

På jobbet var jag på vången och lappade ihop omklädningshytten, lite snickerier eftersom det tydligen varit dåligt med ved till grillningen och naturligtvis går man och river loss väggarna på hytten, inga tydligheter tydligen.
Sedan satte vi livbåtarna på plats också, så vi får se om de får vara kvar på plats några dagar ivartfall.


Jag slutade kl 15 idag, Ann började kl 15 så Eloise fick naturligtvis följa med på träningen ikväll med, hon börjar bli en inventarie på plan.



Här står hon och har koll på både mig och grabbarna.



Snackar lite taktik medans vätskan ska in.



Leker modell tror jag :)



Linus försökte han med, men inte lika bra :)


I morgon ska jag inte ner på planen och både jag och Ann är ledig på kvällen så kanske om vädret tillåter kan man klippa gräset hemma.
Jobbar 7-15, så det så.

Puss och Hej!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Var inte så säker!!! rätt som det är så blir det ett extra planmöte eller så något annat oförutsett så att du måste besöka en fotbollsplan....

Annars ser jag fram emot en hemmakväll med dig:)

2010-05-31 @ 23:22:40
URL: http://gullvivann.blogg.se/
Postat av: Linda

tur du har med dig Eloise så hon håller killarna ordningsamma :D

2010-05-31 @ 23:24:45
Postat av: emma

Hahaha, gud vad söt Lill-Eloise är! :D

2010-06-01 @ 22:14:43
URL: http://eteominas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0