En lugn onsdag!!

Jaha, då var denna dag snart slut och det har varit ganska lugnt.

Okey, jag har jobbat mellan 7-15 och har inte riktigt blivit van att jobba sådana tider ännu så man har vart rejält trött, men det gick bra det också, det är städning, snickring och ogräsbekämpning av alla de slag som gäller nu för att det ska vara snyggt när utesäsongen startar, dessutom fixas det med både ute och inne basängen av firmor på plats, snyggt.

Kom hem från jobbet och vräkte i mig pasta och köttfärssås, Ann for och jobbade och Eloise och jag la oss för att vila en stund, vips så hade vi slocknat båda två. Av någon anledning hade jag ställt klockan :) så vi inte missade dagens dos av fotboll.

Mysig eftermiddag!!

Vi hade nämligen en lättare träning ikväll efter segermatchen igår så Eloise och jag var dit och förberedde före träningen men blev bara där en timme för hon är inte riktigt kry ännu, men det viktiga var att abstinensen försvann.

Har faktiskt lyckats få bort jouren både fredag (fotboll) och lördagkväll(Galej), det tackar man för.
Men nu ska jag ladda för bilbesiktningen imorgon och dessutom är det ju Stödeopen i poker imorgon, kanske man ska träna lite ikväll, jamen så blir det.

Orsaken till galejet på lördag!!

Tack och hej o Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0