Jag måste blogga jag med!!!!

Jamen hallå!!!
Jag kan väl börja med en kort presentation av mig själv, för de som inte har koll.
Jag är 40+ har sambo och 3 barn med åldrarna 4, 17, 23, sambon har även 3 barn sedan tidigare och 1 med mig, altså kan vi kalla oss en stor familj, men de 3 älsta är utflugna. Jag jobbar som fritidsledare, badvakt mm. på Stödehuset, badhuset här på byn, som förövrigt heter Stöde.
Dessutom är jag brandman i deltiden på byn med jour var 3:e vecka, är dessutom styrkeledare för grupp 1 där.
Är lagledare för Stöde IF`s herrlag med allt vad det innebär. Ett annat uppdrag jag har är i föräldrarrådet på stöde skola, men där får jag nog kicken ifrån pga att jag helt enkelt inte haft möjlighet att gå på möten eftersom mina kvällar inte räcker till.
  Är med i en typ av pokerklubb som har startat en serie på nätet där vi har match 1 gång i veckan i 10 omgångar med en final som avslutning, men då live.
 Som ni ser finns det lite att blogga om, och vi startar direkt.

Väl mött på min blogg och hoppas ni gillar läsningen.



Kommentarer
Postat av: Blom

Hörde jag en SKÅL

2010-05-23 @ 20:43:46
URL: http://kornandy.blogg.se/
Postat av: Ann

Vass bild.

2010-05-23 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0