Ledig dag men lugn, nej

Ja då var saaben besiktad då.

Vi for till stan vid 9 tiden för att besikta bilen, gick väl sådär, måste tillbaks på återbesök, men inga allvarligare grejor, det är nästan som doktorn skulle säga, ta en ipren.

Sedan for vi till Birsta, nämnas bör att det inte är ett favvoställe för mig direkt, men men.

Först gick jag o Eloise själv ett tag, kollade leksaker o sånt innan vi åt. Efter det så skulle även Eloise börja titta på kläder, å då fick nog Ann och hon gå själv, jag smet iväg jag.

Hittade faktiskt ett par skor som jag köpte men något mer blev det inte, inte på birstacity ivartfall.

Här är en som har full fokus på nästa ställe redan.


Sen iväg till Jula, svägerskan skulle köpa ett jättetält för partajet vi ska på på lördag så jag hjälpte till att packa bilen, när dom sen skulle på nån blomaffär smet jag igen, stack på elgiganten och införskaffade en kamera. Roligare det.

Eloise följde med mig på Elgiganten, var också trött. :)


Ica maxi en stund för att avsluta på boa.


Detta köpte jag ivartfall


 Det lät väl som en snabbis på stan, men ICKE, hemma klockan 17 och totalt slut, det är nog lugnare att spela en fotbollsmatch än att knata på där, tur det inte händer så ofta, både för mig och börsen.

Nu är det bara 1 timme kvar till pokertävlingen startar så därför ett kort inlägg idag.


Detta var det enda jag hittade på Birstacity.

Tack o hej för idag, hörs imorrn då.




Kommentarer
Postat av: Blom

vart är ölen grabben??? Och föresten så tror jag att du innerst inne gillar att vandra runt på Birst City

2010-05-27 @ 20:11:04
URL: http://kornandy.blogg.se/
Postat av: Marianne

Snyyga skor

2010-05-27 @ 21:55:11
Postat av: Marianne

jag menade snygga

2010-05-27 @ 21:56:07
Postat av: Ann

Ja, kanske ett träningspass i Birsta skulle vara en bra variation för fotbollslaget när det inte är grästräning. Tror säkert att de tränar både den fysiska och psykiska biten:)

När det gäller den fokuserade shopperskan, så gäller det att snabba sig när man har sambon med....

2010-05-28 @ 00:10:14
URL: http://gullvivann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0