Målkalas

Ja då var denna tisdag snart till ända.
Jobb 7-15 med lönesamtal kombinerat med utvecklings samtal, som om jag ska kunna utvecklas :) å lön heter det kanske, jag kallar det bidrag jag.

Sen var det dags för fotboll igen då, nu med Stöde i ett derby mot Matfors i fyran. Till skillnad från igår var det bänken som gällde och det är ingen lek det, USCHA vilken pärs.

Svängigt värre var det men det slutade med seger med 5-4 !!!!!! å då kan ni tro att man våndades rejält där man satt, men det är väl då segrarna känns som bäst faktiskt, men jag undrar om hjärtat mår bra av det, tror det mår bättre om man spelar 90 minuter jag.
Undrar just vad morsan och hennes sambo tycker förresten som är såna där miffare, jaja det tar vi så gärna en sån här gång :)

Tyvärr så saknades våran största supporter ikväll, nämligen Eloise, hon hade feber den stackarn och fick vara hemma hon, det vart väl för mycket för henne när pappa stog i mål igår.

Nä nu ska jag ladda batterierna för att orka på jobbet imorrn, haft en del ömma kroppsdelar idag och bara att hoppas det känns bättre imorrn.

PUSS O HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0