Söndag igen då!!!

Ja då var det söndag och bloggen fick vila igår eftersom jag var på fest på kvällen.
Sommaren invigdes på torpet hos Eva och Patrik med allt vad det innebär. Mat och lekar stod på schemat med Sune som enväldig domare och lekledare. Jag tror faktiskt att domaren var mutad för mitt lag förlorade för många grenar. Men en väldans trevlig kväll var det ivartfall.


Sune är på G


En av de udda lekarna som Kenneth utför.

Idag söndag har mest handlat om fotboll med blandat resultat. Först ut var Wiskan som på bortaplan mötte Medskogs, det blev förlust med 12-1, det var inte jag som stog imål idag vilket var tur för mig.

Ikväll har Eloise och jag varit på IP och kollat på Damlaget mot Selånger, där blev det seger med 3-1. Syster Eva gjorde 20 min hon med.

Jens och Eva på matchen.

Den kommande veckan jobbar jag mån, tis och onsdag sen ledig eftersom Ann ska ut på kryssning så passar det bra. sen har jag jour tills på fredagmorgon men får väl försöka byta bort torsdagen.

Nä nu blir det nog ryggläge, känner mig lite seg.

Puss o kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0